زمان جاری : جمعه 22 تیر 1403 - 10:13 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازدید 22
نویسنده پیام
nmiss آفلاین

ارسال‌ ها20
عضویت10 /9 /1397
آشنایی با یراق آلات کابینت

انواع یراق آلات کابینت

  1. لولا: یک زاویه چرخشی به وجود می آورد، دارای جنسی انعطاف پذیر است و برای تشبیه کار آن می توان گفت که مانند یک مفصل عمل می کند.
    [*]
    جک: این وسیله وزن درب را هنگام باز بودن تحمل می کند و سبب ثابت نگه داشتن آن می شود. دارای انواعی مانند جک گازی، جک برقی، جک پمپی و مانند این ها می باشد.
  • ریل: برای حرکت آسان تر کشو، یراق یا ابزاری به نام ریل به وجود آمده است که برای آرام بسته شدن نیز در آن ها پمپ هایی قرار داده شده است.
  • دستگیره: این وسیله علاوه بر زیبایی که باید داشته باشد، باید به کاربرد آن نیز توجه شود. امروزه در نوع کلاسیک و مدرن ساخته می شوند.
  • پایه کابینت: برای بالا بردن ارتفاع کابینت از سطح زمین استفاده می شود و سبب می شود که به هنگام شستشو، آب به بدنه نفوذ پیدا نکند و سطح آن را خیس کند.
  • ویژگی ساخت انواع یراق آلات کابینت
  • تولید پروفیل آلومینیوم هایی که سبب ایجاد زیبایی برای کابینت ها می شود، بسیار رونق یافته است. همچنین استفاده از آن در دستگیره ها و ریل ها و درب ها بسیار کاربر پسند می باشد و از نصب بسیار آسانی برخوردار است. ساخت این انواع مطابق با استاندارد های روز دنیا است و دارای بالا ترین کیفیت می باشد.

    انواع یراق آلات با اشکال و اندازه های گوناگون ساخته می شوند که دارای دوام و طول عمر بالایی هستند و همچنین در برابر خوردگی و زنگ زدگی کاملا مقاوم و پایدار هستند. استفاده از آن ها زیبایی محیط آشپز خانه را دو چندان خواهد کرد.

    سه شنبه 21 آبان 1398 - 15:41
    وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش




    پرش به انجمن :


    آموزش و پرورش مرغ گوشتی آموزش و پرورش مرغ تخمگذار آموزش و پرورش بوقلمون گوشتی آموزش و پرورش کبک و قرقاول