زمان جاری : جمعه 22 تیر 1403 - 8:07 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازدید 59
نویسنده پیام
hasanem آفلاین

ارسال‌ ها15
عضویت29 /7 /1397
معرفی انواع متر

متر یکی از پرکاربردترین ابزارآلات است که در هر خانه‌ای حداقل یک عدد از آن یافت می‌شود. شاید ساختمان متر ساده باشد، اما ساخت آن سخت بوده و نیازمند دقت بالایی دارد. زیرا متر ابزار و معیاری برای اندازه گیری وسیله های مختلف است. از متر در صنایع مختلف و حتی در کارهای روزمره عادی نیز زیاد استفاده می‌شود.

متر در انواع مختلفی وجود دارد. مسئله این است که برای هر کاری، کدام نوع متر مناسب تر است؟ در این مقاله شما را با انواع متر و کاربردهای آنها آشنا خواهیم کرد.

معنای لغوی متر

متر یک واژه فرانسوی به معنای نواری باریک و درجه بندی شده است. این نوار باریک می‌تواند از جنس های مختلف نظیر فلز، پارچه یا هر جنس دیگری باشد و برای اندازه گیری طول و عرض اشیا به کار می‌رود.

انواع متر

شرکت های تولید کننده ابزارآلات و متر، انواع مختلفی از متر را تولید می‌کنند که هر کدام برای کاربرد و صنعتی خاص است. در ادامه مطلب برای شما رایج ترین نوع مترها را معرفی خواهیم کرد.

متر روکش دار PVC

بدنه این نوع متر نرم و ضد ضربه است. متر روکش دار PVC دارای یک گیره محکم برای اتصال به لباس در حین کار، قفلی برای توقف در اندازه گیری و یک بند پارچه ای است. این نوع متر برای اندازه گیری فاصله های کوتاه که در آن ایستایی متر اهمیت دارد استفاده می‌شود. نجاران و نصاب ها از طرفداران متر روکش دار PVC هستند.

  • اینورتر[*]اینورتر[*]اینورتر 220 آمپر[*]اینورتر 250 آمپر
  • شنبه 04 خرداد 1398 - 11:19
    ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش




    پرش به انجمن :


    آموزش و پرورش مرغ گوشتی آموزش و پرورش مرغ تخمگذار آموزش و پرورش بوقلمون گوشتی آموزش و پرورش کبک و قرقاول